Marek94 napisał(a):Pełen szacunek za chęć bawienia się w takie drobnostki.Mi by się nie chciało jak tak patrze po tym twoim bolidzie to znowu mnie na pralkę nachodzi
pewnie miałeś 2.0 golasa węc mi by tez się nie chciało tego ulepszać prela preli nie równa a zdrowe H22 to podstawa żeby w ogóle jakoś przyjemnie to jechało.
P.S.
niedługo też wpadnie na pokład mega rarytas, oryginalny 20 letni DRL z Prelude 4gen czyli światła do jazdy dziennej OEM. Moduł montowany był tylko na rynek kanadyjski (obowiązek jazdy na światłach) i tylko w niektórych egzemplarzach (większość kanadyjek tego nie ma).
Nie jest to zabawka tylko praktyczna rzecz do codziennego użytku. Światła do jazdy dziennej są legalne również w okresie zimowym.
Działanie polega na tym że po włączeniu zapłonu automatycznie zapalają się światła długie i świecą w połowie mocy co daje oszczędzanie energii, żarówek itp i co najważniejsze - nie trzeba pamiętać o włączaniu świateł.
Moduł posiada kontrolkę DRL na desce która znajduje się na samym końcu, odpowiada ona za kontrolę sprawności żarówek, jeśli któraś się przepali lub coś nie łączy to zapali się kontrolka.
Przy włączonym DRL lekko świeci kontrolka długich świateł.
Jeśli nie chcemy żeby na zapłonie świecił DRL bo mamy np słaby akumulator to włączamy zapłon na zaciągniętym ręcznym.
Udało się uruchomić w warunkach domowych i niedługo przenoszę całość do auta
fota poglądowa