Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez jakub27493 » 2014-12-01, 18:04
przez jakub27493 » 2014-12-24, 01:12
przez jakub27493 » 2014-12-31, 18:12
przez gilu89 » 2014-12-31, 18:29
przez Tomek0512 » 2015-01-05, 18:55
przez jakub27493 » 2015-01-29, 22:13
przez jacol » 2015-01-31, 08:04
przez jakub27493 » 2015-02-01, 00:38
jacol napisał(a):ładne zaciski
przez Badzian » 2015-02-01, 19:10
przez jakub27493 » 2015-02-04, 13:34
przez jakub27493 » 2015-02-15, 20:48
przez ObcyKrk » 2015-02-16, 13:05
przez jakub27493 » 2015-02-18, 13:43
przez Daniel's » 2015-02-18, 19:54
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości