może nie crx ale tez Honda
MODEL:
JHM EC8; rok 1991; 3D
SILNIK: D13b2 ---> B16a1
Wymienione:
uszczelniacze na wale: od strony rozrządu i od strony zamachu OEM
uszczelniacze na wałkach rozrzadu NOK
uszczelka pod miska olejowa OEM
uszczelka kolektora wydechowego OEM
koło zamachowe b18c6 - 6,3kg
sprzegło b18c4 - docisk NKK tarcza OEM
scieta głowica 0,4mm
UKLAD DOLOTOWY: Kolekrt ssący SKUNK2 + Parowa z odgrodzonym grzybkiem HKS + dolot ze zderzaka
UKLAD WYDECHOWY:
kolektor wydechowy seria, dalej pełny przelot Tenrai 2,25"
ELEKTRONIKA: el. regulacja lamp, centralny zamek
UKLAD NAPĘDOWY: S9b z 3 i 4 od Y21 + LSD, felgi Alessio Monza + Toyo T1R
ZAWIESZENIE: komplet nowych tulejek w calym zawieszeniu, MTS amor + sprezyna -60/-50
UKLAD HAMULCOWY: jarzma z ek4 tarcze EBC 262 klocki Girling,
tył tarcze ATE + klocki Bosch,
przewody hamulcowe Hel Performance w stalowym oplocie
BODY-KIT: dokładka przód z ED7
ŚRODEK: fotel kierowcy BRIDE, fotel pasażera i kanapa ED7, kompletnie pomalowane wnetrze na czarno + deska z CRXa
CAR-AUDIO:
Radio: Pioneer
Głosniki: Hertz DSK 165
MOC: 170KM/153Nm
Generalnie kompletny SWAP silnika na sprzedaż