hahaha, gdyby nie ta dopiska napisałbym "bo masz taką solkę " ten żółty na Piotrka zetce jest spoko, ale to zwykły żółty, a z s2k to perła i naprawdę jest różnica spora, ale na żywo bo na fotkach wychodzi, że to to samo Tak czy siak nad kolorem jeszcze kminie, a zanim polakieruje to trochę potrwa
to co dałeś to inna wersja tego auta są 2+2 i 2+0 , ja z powodu lęku krótkości przez reksa wolałem dłuższą nyskę. Niewiem, kolor nie postanowiony jeszcze tak czy siak. Zbuduję dokładki, spoilery i resztę wieś tuningu to wtedy się postanowi
Nadal daleko w dupie, ale upa trzeba zrobić.
Stan na dziś to:
11j 19" fele na tyle w czym 4" rant, więc będzie tłusto... i jednak będzie chyba krzywo
wszystko to co było szpachlowane, zostało "odszpachlowane" i wyklepane, aby miało ręce i nogi bo np. z pasa przedniego tam gdzie kiedyś miał stłuczkę to artysta 1cm szpachli sobie zarzucił, a wystarczyło wypchać :O
Czas na podkładowanie całości i lot z koksem. Felgi wlecą dopiero na wiosnę bo trzeba rozkręcić i ładnie je przygotować, a potem dorobić się opon i gwintu
Tym czasem, córa urwała swój pierwszy zderzak jestem z niej dumny
Zderzak zdjąłem mimo 28śrub hehe ;D będzie pizduś glancuś, tym autem będę śmigał po zlotach bo robię kompleksowo wszystko
Takie mały spy photo.
Aktualnie 19" 9,5" tył w czym 4" rant :O et20, a przód 8,5" rant 3". Może nie jest to szczyt zajebistości, ale od samego początku męczyło mnie to, że jak założę Japan Racingi czy inne tego typu oklepańce to będę "normalny jak inni" Tak więc znalazłem w tej samej cenie, ale do odnowienia 3częściowe rh phoenixy w zajebistych parametrach. W przyszłości będę mógł dać większy bęben i będzie cacy, ale pewnie customy jakieś wlecą w dalekiej przyszłości. Siądzie zajebiście bo nie będzie krzywizny na nich