ELo. Tak więc skoro zmieniać crx'a to też na coś mało spotykanego. Tak więc półtorej roku miałem wizję na to auto bo w PL strasznie ich mało więc to coś dla mnie bo lubię wyzwania na coś "innego"
Marka: Nissan
Model: Z32 300zł
Silnik: 3.0 Twin Turbo
Moc: coś z 280km fabryka
Plany:
- aktualnie jest automat więc we wrześniu leci manual (wszystko ugadane na 100%)
- koło 19", ale na pewno coś szerokiego, niewiem czy skręcane, czy mono, ale z jebnięciem
- gleba (nie taka chora jak w crxie )
- dokładka przód i dyfuzor tył w karbonie
- progi customowe bo to auto ich po prostu WYMAGA
- Zaciski 8tłoczkowe tarcze przód 370mm, a tył jeszcze zobaczę bo aktualnie 300mm
- jakieś car audio sensowne
- przelot H lub X pipe, jeszcze niewiem co wyda lepszy dzwięk ;P
- okolice 450-500km wystarczy
Inne:
Auto bezwypadkowe, korozja jedynie w 2ch miejscach, praktycznie 2h roboty tylko przy tym, aż dziwne, silnik pali na cyknięci i chodzi super więc go nie tykam
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
A czemu ten nie jest fajny? Wątpię żeby za taką kasę kupił coś ciekawszego, najwyżej suprę III, która ani nie wygląda ani nie jedzie.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Nie to nie ten z zielonej góry, a raczej obok niej... za 24k chyba był wystawiony i w oryginale był bez Turbo i w automacie, koleś wpakował silnik, a słabsze wały i całą resztę zostawił z N/A.
Tego nie było na ogłoszeniu od 2006roku więc nie ma opcji, aby ktoś go znał Najważniejsze dla mnie że nie miał wstawianych ćwiar itd. lekko był walnięty z prawej z przodu, ale to drobiazg i jeszcze to poprawie bo ktoś gumą na pedzel ogarniał .
Powiem tak... jeśli chodzi o wygodę to nie ma co ukrywać, taki nissan nawet na mega betonie będzie sporo wygodniejszy od reksa, prowadzi się to mega zajebiście, jak na swoje 1.5T daje mega radę jeśli chodzi o przyśpieszanie, ale brakuje za to czegoś do zatrzymywania się bo po prostu zwyczajnie za słabe wszystko jest mimo 4rech tłoczków na przodzie. Strasznie się jaram bo po 11latach kupić coś innego do dłubania to naprawdę sporo. Nad kolorem jeszcze pomyślę bo to temat rzeka jak zwykle, ale muszę dobrze to przemyśleć i tak samo koło. Cieszy mnie najbardziej to, że nie był mocno bity i wszystko jest w oryginale bo przynajmniej wszystko jest na swoim miejscu. Wnętrze bardzo przypomina mi NSX'a co mnie bardzo cieszy Myślałem jeszcze nad mkIV, ale nie przekonała mnie właśnie wnętrzem, które mi się kompletnie nie podoba
bardzo fajny samochód miałem okazje jeździć i bardzo mi się podobał
tylko kwestia tej jego żółci ... zmień ten kolor i będzie spoko
a jakbyś potrzebował jakiś gratów to mogę gdzieś poszukać po garażach, bo trochę tego leży jeszcze po projekcie mojego brata.
Tyle kasy widzę Twoje pusty a dopiero jakieś pół roku temu się skapnalem ze to 3seta... Części ma sporo koleś od którego to kup piłem bo siedzi w tym tak jak ja w reksach, ale sprawdź co tam ma. Kolor się zmieni bo to tanio koszt dla mnie ale niewiem na jaki... Ma to auto straszyć dzieci
Środek w mega zajebistym stanie jak na ten rok oczywiście
Z zewnątrz jest troszkę do zrobienia ( parę bąbli ) ale bez tragedii ktoś spitolił malowanie i nawet prysnął uszczelki