Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez pooshkin » 2005-12-06, 18:40
przez kubus_akustyk » 2005-12-06, 18:50
przez Malcolm Feth » 2005-12-06, 23:17
przez kubus_akustyk » 2005-12-14, 17:37
przez Malcolm Feth » 2005-12-26, 18:30
przez apikeusz » 2005-12-26, 22:44
przez Mariusz19b » 2006-03-05, 22:41
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości