Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Linkoln » 2010-04-23, 14:16
przez suuus » 2010-04-23, 14:29
przez Vajzel » 2010-04-23, 15:10
przez synek » 2010-04-23, 15:54
przez wrobellos » 2010-04-23, 22:29
przez krawat » 2010-04-24, 15:18
przez mack1111 » 2010-04-26, 14:22
przez pitak87 » 2010-04-26, 17:18
przez mrcinu » 2010-04-26, 17:21
przez Rafał.M » 2010-04-26, 17:36
przez Agusia_sol » 2010-04-26, 18:55
przez bont » 2010-04-26, 19:28
przez krawat » 2010-04-27, 09:04
przez Linkoln » 2010-04-27, 16:25
przez PeeLeeN » 2010-07-29, 08:56
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości