Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez joker39939 » 2015-11-26, 21:47
Paweł1991 napisał(a):
przez Jabo » 2015-11-26, 22:06
przez -venom- » 2015-11-27, 14:57
przez polkar » 2015-12-01, 13:33
przez orzech007 » 2015-12-01, 21:40
przez eithray » 2015-12-01, 22:08
przez polkar » 2015-12-02, 20:48
przez lunatiq » 2015-12-02, 20:50
przez suuus » 2015-12-03, 08:47
przez polkar » 2015-12-04, 19:29
przez polkar » 2015-12-04, 23:58
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości