Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Małek » 2013-01-04, 20:38
przez Abaddon » 2013-01-04, 23:45
przez maqui » 2013-01-04, 23:49
przez casper-pl » 2013-01-05, 01:33
przez qba_21 » 2013-01-06, 12:33
przez Agusia_sol » 2013-01-06, 14:41
przez Abaddon » 2013-01-06, 19:53
przez qba_21 » 2013-01-06, 22:09
przez mrenias » 2013-01-07, 12:50
Agusia_sol napisał(a):No i w końcu nie wisi u mnie grudzień tylko już styczeń Kalendarz baaaardzo się podoba dzięki
przez crxstllz » 2013-08-17, 13:41
przez polkar » 2013-08-17, 15:10
crxstllz napisał(a):SA MOZE JESZCZE TAKIE KALENDARZE ???? FAJNA SPRAWA ;]
przez crxstllz » 2013-08-17, 16:57
przez sebas » 2013-08-18, 00:31
przez crxstllz » 2013-08-18, 09:04
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości