Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Gekon » 2012-04-12, 16:18
przez Motul ed9 » 2012-04-12, 17:20
przez Abaddon » 2012-04-13, 08:23
przez damian1986 » 2012-05-24, 18:55
przez joker39939 » 2012-05-30, 09:54
przez GutkoCrx » 2012-07-22, 20:22
przez pawel84 » 2012-07-22, 22:03
przez biznes05 » 2012-11-05, 22:14
przez Kamilo » 2012-11-06, 16:23
przez mrowix3 » 2012-11-12, 23:34
przez TomeiS » 2013-01-17, 19:26
przez nonVtec » 2014-12-29, 00:00
przez radED9 » 2014-12-30, 20:32
przez bastek18 » 2015-01-27, 13:24
przez Zasada6701 » 2015-01-27, 15:16
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości