Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Loobo » 2006-10-25, 09:36
rudzinski napisał(a):ale mam oceny swietne lol
przez rudzinski » 2006-10-25, 11:09
przez fazer » 2006-10-26, 22:49
przez Krychu » 2006-10-26, 22:52
przez Endrju » 2006-10-29, 09:41
przez qba_21 » 2007-11-23, 21:47
przez mastacrx » 2007-11-23, 22:01
przez Krychu » 2007-11-23, 22:17
przez Bonczek » 2007-11-24, 03:55
przez giscrx » 2007-11-24, 14:04
przez tommywie » 2007-11-24, 14:23
przez karel17 » 2007-11-24, 19:11
przez qba_21 » 2007-11-28, 01:24
mastacrx napisał(a):ale żeś kotleta odsmazył 2006-10-29
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości