Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez macieked9 » 2008-12-31, 17:22
przez xi0nc » 2008-12-31, 17:45
przez Marcel » 2008-12-31, 19:50
przez lisek » 2009-01-01, 14:52
przez dragster29 » 2009-01-01, 15:21
przez Marcin » 2009-01-01, 15:43
przez Pawlo_j23 » 2009-01-01, 17:44
przez Gawend » 2010-11-18, 23:11
przez grzesiek84 » 2010-11-18, 23:12
przez rexio » 2010-11-18, 23:29
przez baza » 2010-11-18, 23:43
przez sebas » 2010-11-19, 01:33
przez polkar » 2010-11-19, 01:35
przez marcix36 » 2010-11-19, 08:25
przez Sebastian_O » 2010-11-19, 11:45
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości