Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez LineeK » 2007-07-12, 09:31
przez chinczyk » 2007-07-12, 09:56
przez wonski » 2007-07-12, 14:27
przez mastacrx » 2007-07-12, 23:15
przez Snyka » 2007-07-13, 23:10
przez ratt87 » 2007-07-22, 13:54
przez Dawca44 » 2007-07-24, 12:30
przez gruby126p1 » 2007-07-24, 17:55
przez sszaki » 2007-07-25, 18:50
przez Malcolm Feth » 2007-07-25, 19:12
przez szakalbmx » 2008-12-31, 00:29
przez Świetlisty » 2008-12-31, 00:35
przez JuM3R » 2008-12-31, 00:39
przez Diups » 2008-12-31, 00:40
Dratinni napisał(a):odezwał się ten co ma del sol i go nie stać na dokładki i siatex
przez matirex » 2008-12-31, 00:41
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości