Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Malcolm Feth » 2008-06-17, 09:15
przez Fire » 2008-06-17, 09:33
przez h8r » 2008-06-17, 09:41
przez tigercrx » 2008-06-17, 11:19
przez Fire » 2008-06-17, 11:48
przez tigercrx » 2008-06-17, 11:51
przez atom1 » 2008-06-19, 21:32
przez Mndr^ » 2008-06-19, 22:17
przez dawidcrx2 » 2008-06-19, 23:44
przez Fire » 2008-06-19, 23:52
przez Mndr^ » 2008-06-20, 12:22
przez przem » 2008-06-20, 12:28
przez Mndr^ » 2008-06-20, 12:33
przez bont » 2008-06-20, 14:05
przez andreww21 » 2008-06-20, 16:35
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości