Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Malcolm Feth » 2008-12-01, 01:01
przez mastacrx » 2008-12-02, 11:36
przez vrus » 2008-12-02, 13:42
przez Marian » 2008-12-02, 21:07
przez marcix36 » 2008-12-02, 21:14
przez bar_oo » 2008-12-02, 21:31
przez lenio1119 » 2008-12-02, 22:10
przez marcincrx » 2008-12-02, 22:53
przez Parówa » 2008-12-03, 10:56
przez polkar » 2008-12-03, 11:07
przez mrozek201 » 2008-12-03, 12:24
przez MaciekCrxPomorze » 2008-12-03, 19:19
przez milosz » 2008-12-03, 19:22
przez suuus » 2008-12-03, 19:25
przez michal_crx » 2008-12-03, 22:40
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości