Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Morhunt » 2008-12-04, 10:09
przez llcoolj307 » 2008-12-04, 17:24
przez kenny86cz-wa » 2008-12-04, 21:06
przez agape » 2008-12-04, 21:23
przez atom1 » 2008-12-04, 22:38
przez APOL » 2008-12-04, 23:07
przez pompa91 » 2008-12-06, 12:51
przez APOL » 2008-12-06, 15:26
przez orzech » 2008-12-06, 22:54
przez saintmc » 2008-12-07, 16:12
przez cinas » 2008-12-09, 16:49
przez wrobellos » 2008-12-09, 17:04
przez gasior » 2008-12-10, 16:30
przez rajago » 2008-12-10, 23:30
przez giscrx » 2008-12-11, 21:49
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości