Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez kobi » 2010-11-24, 19:54
przez Szymo1988 » 2010-11-24, 20:00
przez kobi » 2010-11-24, 20:05
przez atom1 » 2010-11-24, 23:57
przez kobi » 2010-11-25, 18:54
przez Thomson » 2010-11-25, 19:01
przez kobi » 2010-11-25, 19:10
przez pusty24 » 2010-11-25, 19:19
przez Thomson » 2010-11-25, 19:24
kobi napisał(a):felgi juz mam
przez kobi » 2010-11-25, 21:34
przez Thomson » 2010-11-25, 21:59
przez rafsio » 2011-03-07, 19:11
przez efieszet » 2011-09-09, 08:14
przez Dawca44 » 2011-09-09, 10:51
przez FuRioN » 2011-09-09, 11:28
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości