Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez chmiel90 » 2011-02-07, 19:37
przez Małek » 2011-02-08, 01:03
przez chmiel90 » 2011-02-08, 11:27
przez bialykoszalin » 2011-02-08, 13:14
przez kobi » 2011-02-08, 19:11
przez chmiel90 » 2011-02-08, 20:20
przez thedym24 » 2011-02-08, 20:28
przez kobi » 2011-02-09, 00:01
przez lenio1119 » 2011-02-09, 00:06
przez chmiel90 » 2011-02-09, 00:52
przez Małek » 2011-02-09, 00:56
przez chmiel90 » 2011-02-09, 11:57
przez polkar » 2011-02-09, 12:03
przez thedym24 » 2011-02-09, 12:08
przez Kyjo » 2011-02-09, 16:57
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości