Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez R@fiks » 2005-02-11, 12:37
przez GiKeR » 2005-02-11, 12:45
przez R@fiks » 2005-02-11, 12:49
przez GiKeR » 2005-02-11, 12:50
przez R@fiks » 2005-02-11, 12:55
przez GiKeR » 2005-02-11, 12:57
przez R@fiks » 2005-02-11, 13:01
przez rudzinski » 2005-02-11, 14:49
przez R@fiks » 2005-02-11, 14:57
przez Kaspol » 2005-02-12, 01:01
przez GiKeR » 2005-02-12, 01:24
przez G@JOR » 2005-02-12, 02:13
przez kejkej » 2005-02-15, 21:43
przez G@JOR » 2005-02-15, 23:15
przez Alpiniste » 2005-02-15, 23:17
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości