Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez fryzjerek » 2007-12-10, 23:48
przez Cesh » 2007-12-10, 23:52
przez shark84 » 2007-12-11, 00:53
przez sirgaj » 2007-12-11, 00:56
przez Fire » 2007-12-11, 01:10
tomex napisał(a):Bielsko i okolice może też by się złożyło grupowo na jakąś jedną konkretną paczkę, zawsze to trochę tanie i mnie kłopotów przy wysyłce dla Malcolma.Jak coś piszcie do mnie na PW - Bielsko i okolice
przez Mti-007 » 2007-12-11, 01:36
przez malolat84 » 2007-12-11, 02:09
przez Kosciech » 2007-12-11, 08:33
przez mastacrx » 2007-12-11, 08:39
przez Soprano » 2007-12-11, 08:43
przez inny R6 » 2007-12-11, 10:23
przez jokerro » 2007-12-11, 10:36
przez Robert » 2007-12-11, 11:01
przez czaplon » 2007-12-11, 11:28
przez res » 2007-12-11, 11:44
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości