Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez 4ks » 2010-01-07, 00:19
przez kulek34 » 2010-01-07, 00:35
przez kirek55 » 2010-01-07, 00:36
przez kulek34 » 2010-01-07, 10:35
przez dzikuska » 2010-01-07, 19:19
przez 4ks » 2010-01-07, 19:51
przez dzikuska » 2010-01-07, 19:56
przez 4ks » 2010-01-07, 19:59
przez kirek55 » 2010-01-07, 20:01
przez 4ks » 2010-01-07, 20:05
przez kirek55 » 2010-01-07, 20:08
przez dzikuska » 2010-01-07, 20:24
przez kirek55 » 2010-01-07, 20:30
przez dzikuska » 2010-01-07, 20:31
przez 4ks » 2010-01-07, 20:51
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości