Ponawiam prośbę - czy mógłby ktoś wrzucić fotki jak taki zestaw wygląda na aucie?? Jaka jest odległość od krawędzi tarczy do wewnętrznej strony jarzma?
a jak dokładnie jest z głebokością frezowania?? kolega pisał ze musiał frezowac 5mm. Może lepiej zrobić na 5mm i mieć ten zapas wrazie czego żeby dwa razy na frezarkę nie latać??
ostatnio robilem takiego swapa, nie jest latwo i lajtowo jak u przemy, lepiej wyfrezowac od razu 5mm bo u nas te zabraklo, na dodatek tarcza z concerto nie pasuje idealnie w otwor centrujacy i zawsze ustawiala sie krzywo nawet po dociagnieciu tymi 2 srubkami, kolejna sprawa to fakt ocierania tarczy o wnetrze zacisku..bo wszystko jest idealnie na styk zrobione w tym zestawie i musialem wyszlifowac troche zacisk od wewnatrz, dodam ze nawet jedno jarzmo bylo inne oddrugiego i tez delikatnie trzeba bylo zdjac materialu zeby pasowalo na otwory..takze jak ktos sie za to zabiera to niech ma dremela albo szlifierke pod reka bo moze ocierac tu i tam, zestaw wyglada meeeeega i roznica jest kolosalna, niestety pedal staje sie miekki i mniej pewny..bo znacznie zwieksza sie srednica tloczka (a w zasadzie dwoch)
wieczorne foty
przed zabiegiem
po zabiegu
roznica zaciskow
zalozony zestaw
Też jestem po swapie. Podpisuje się pod opisem atoma + jeszcze miałem problem z felgą. Ocierała mi o jarzmo. Musiałem je delikatnie szlifować. Założyłem też stalówkę 14" i też coś tarło, ale już nie sprawdzałem co. Przed zimą będę się martwił. Teraz tylko dotrzeć wszystko.
[ Dodano: 2010-08-25, 11:09 ] Jeszcze przypomniała mi się jedna istotna uwaga. Należy zaopatrzyć się w 4 podkładki pod 4 śruby jarzma. Tam już są podkładki ale jak nie damy dodatkowych, to śruba będzie dotykać tarczy.
A nie lepiej było przeszczepic cała zwrotnice 262 razem ze wszystkim??? Biorac pod uwage ze jest przy tym tyle latania, kombinowania, to nie wydaje mi sie to najtanszym rozwiazaniem.
a ja mam komplet zawiechy z jakiegos civica lub rovera nie wiem z przodu ma tarcze 262 a z tyłu bębny kanciaste......i pytanie moje czy z tym jarzmem i zaciskiem tarcza podejdzie czy do tego jarzma trzeba kupić koniecznie zacisk od concerto ewentualnie pralki ??
Panowie Spurek sprzedaje hamulce w których wykorzystał zaciski 282 bez szlifowania jarzma a do tego dobrał tarczę 260 z innego samochodu i wszystko jest plug&play na zwrotnice ED.
Wie ktoś co to za tarcze i z jakiego modelu? Może sam Spurek wypowie się w temacie?
Mam dociski z jarzmami z hondy prelude H22 i następnie potrzebne są mi tarcze np. takie ?http://moto.allegro.pl/sport-tarcze-honda-concerto-1-4-1-5-1-6-wersja-gt-i1299603762.html
czyli wysokość 47,2mm , a co do klocków jakie wybrać ? sensowne
[ Dodano: 2010-11-21, 09:17 ] Jestem właśnie po swapie hamulców ed na 262
Tarcza z Concerto 262 , co do docisków z Prelude - splanowanie 5mm jak na foto itd. wewnątrz jak Atom pisał troszka dotykają o tarcze , przewody zwykłe starczą na styk , co do oplotów idealnie pasują , docisk mieści się na styki z kołem z zewnątrz troszke zabawy jest ale efekt hamowania MEGA ( mam pompe i serwo z ee8