Samochód kupiony niedawno tj. 3 marca 2012, w tej chwili poprawiam wszystko co trzeba poprawić
Jak wiecie przesiadłem się z zakutego Civica Turbo i powiem że jestem mile zaskoczony - auto jedzie BARDZO DOBRZE i to delikatnie mówiąc!
Jeżdżąc kilka dni po Warszawie, a jężdze nim na co dzień wzbudza bardzo duże zainteresowanie delikatnie mówiąc Auto jest całe polakierowane (i to dobrze polakierowane!) - bez nawet grama rdzy co mnie najbardziej cieszy
SILNIK: D16Z6 (po remoncie - komplet panewek główne i korbowodowe ACL RACE, pierścienie NPR, śruby stopek korbowodów ARP) przewody zapłonowe NGK, pokrywa pamalowana VHT, wtryski RC 440, chłodnica oleju (wymiennik ciepła - olej nie przekracza 96 stopni)
UKŁAD DOLOTOWY: stożek, rury + kolanka, kompresor Eaton M62, IC, zawór upustowy BLITZ, ssący B16A2 na flanszy z D16
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 owinięty bandażem, reszta kompletna INVIDIA
UKŁAD CHŁODZENIA: komplet węży chłodniczych Mishimoto
ELEKTRONIKA: P28 OBD1 + strojenie Przema72, zegary AUTO GAUGE (boost, ciśnienie oleju, temp. oleju, temp. spalin)
UKŁAD NAPĘDOWY: sprzęgło EXEDY STAGE 2 (3 łopatkowy spiek - http://www.exedy.pl/sprzegla-exedy/) skrzynia D15B2 po wymianie łożysk, zalana MTF
ZAWIESZENIE: amortyzatory i springi WEITEC, C-Pillar
UKŁAD HAMULCOWY: pompa i serwo H22, przód zaciski 282 mm klocki HAWK HP+, nowe tarcze 262 mm EBC, tył przeszczep z ED7 na tarcze, przewody w stalowym oplocie, korektor siły hamowania ED9, nowe linki ręcznego OEM
ŚRODEK: fotele CRX, boczki i słupki wyflokowane, kierownica Personal, dywaniki klubowe czerwone
KOŁA: 15 cali ROTA SlipStream Bronz
INNE BONUSY: wspomaganie kierownicy, kierunkowskazy i postojówki amber
MOC I MOMENT: doładowanie 0,75 Bara 222HP 247Nm