MODEL: Citroen Saxo Vts
SILNIK: stock
MOC: 132km 151nm
UKLAD DOLOTOWY: stozek ITG, obudowa raceland
UKLAD WYDECHOWY: przelot na 2 tlumikach
ELEKTRONIKA: stock
UKLAD NAPĘDOWY: seria skrzynia z poducha powerflexa
ZAWIESZENIE: zawias APEX -50, belka o jeden zabek w dol + pelna regeneracja, gumy powerflex
UKLAD HAMULCOWY: przewody w stalowym oplocie
BODY-KIT: stock, felgi 15" OZ Superturismo, opony 195/45/15
ŚRODEK: nowy fotel Bimarco Futura + nowe pasy OMP, kierownica OMP z odsadzeniem, brak kanapy, i tylnych zbednych rzeczy.
Co do planow:
- drugi kubel
- krotka skrzynia
- wieksze hamulce
- zrobienie 100km z litra - sa cale kompresor kity, jednak ich cena przewyzsza wartosc auta, mam nadzieje ze uda sie wpasowac jakiegos eatona:)
saxo VTS to znana i szanowana fura jak ktos troche ma pojecie o pojazdach w sporcie. Kiedys to byla pozadana baza na rajdowke a dzis bardzo fajny hot hatch. Ladny egzemplarz, ma tez ten immobilizer z klawiaturka w srodku ?