Patrząc po ilości kolców to chyba te szwedki dosyć "ekskluzywne" były
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
Kiedys w Szczecinie padl zaklad "crx na kolcach czy impreza gt na zwyklych zimowkach" miejscem spotkania byl tor kartingowy w szczecinie. Crx okazal sie sporo szybszy. Wiec domyslam sie ze przyjemnosc z jezdzenia na takich oponach po sniegu/lodzie jest naprawde wielka. :-):-)
Jakiekolwiek auto bez kolców jest bez szans. Odcinek miał około 2,5 km, przede mną kilka razy startowały różne Imprezy STi i nie STi. Ja startowałem mniej więcej jak poprzedzający samochód był w połowie, a i tak dochodziłem poprzednika przed metą. No ale różnica w przyczepności jest tak ogromna, że nie ma o czym mówić
Wsyzstko zalezy od ilosci lodu na trasie. Na sam sniegu kolce nie sa az tak zbawienne, jak na lodzie. Kiedys bede musial wystartowac na takich oponach, tylko ze wszedzie przepisy zabraniaja tego. :/
Dużo siedziałem ostatnio przy aucie. Zrobiłem generalny przegląd, trochę napraw, trochę podłubałem. Wpadła uszczelka termo pod ssący, flokowana deska, wskaźniki temp/ciśnienia oleju, wymieniłem jedno łożysko piasty przód, przeguby (jeden GKN, jeden NKN - zobaczymy który dłużej wytrzyma). Jestem pod dużym wrażeniem wytrzymałości przegubów NKN. Te które zdemontowałem przejechały od 2008 roku kilkadziesiąt kjsów, treningów itp i jeszcze nawet nie strzelały. Wiedziałem, że są dobre, ale nie przypuszczałem, że aż tak .
Najciekawsze na koniec - rozebrałem też skrzynię biegów, założyłem fd 4.43 i zrobiłem też rewizję szpery. Sporo osób pytało się, jak z żywotnością tego - ja pozytywnie się rozczarowałem. Myślałem, że tarcze będą już do wymiany, a tymczasem ich stan praktycznie nie zmienił się od ostatniej rewizji rok temu (zakupiony zestaw był lekko używany) :
- prawa strona
- lewa strona
- zębatki i korony bez śladów zużycia
- nasmarowana i złożona
- wszystko na swoim miejscu
Nie zrobiłem co prawda dużo kilometrów OS-owych, jak liczę to może około 400.
Ustawiłem od razu mocniejsze spięcie. Były 4 powierzchnie trące na stronę, jest 6. Wcześniej jak dla mnie było za słabo, praktycznie nie było jej czuć na kierownicy. Po docieraniu i pierwszych jazdach testowych różnica jest mega na plus.
Wczesniej pisales ze byly korony wymieniane bo zmielilo - gdzie byla oddana do serwisu? W pl ktos serwisuje mFactory? Czy dystrybutor po prostu odsyla do producenta?
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
Tym zajmował się jeszcze poprzedni właściciel, czyli letek z naszego forum. Napisał maila do producenta, podesłał zdjęcia i producent przysłał zza oceanu na swój koszt drugi nowy środek. Widać tamten miał wadę materiałową i firma o tym wiedziała, bo obyło się bez żadnych problemów. Jak widać teraz wszystkie korony trzymają się kupy.
[ Dodano: 2013-02-22, 20:51 ] Skończone wnętrze evo 2
Zamontowana flokowana deska, kilka szarych elementów pomalowane czarną strukturą, czujniki ciśnienia/temperatury oleju i najbardziej efektywny mod, czyli przerobienie dźwigni od hydrołapy na dłuższą. Teraz dużo łatwiej złamać auto. Jak będzie na suchym, to się okaże