MODEL: 1991, ED6 hatchback, 3D
SILNIK: B16A1 DOHC VTEC
Olej silnikowy Valvoline VR1 Racing 10W60
UKŁAD DOLOTOWY: Dolot CRX ED9
Sportowa wkładka filtra firmy Pipercross
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy seria 4-2-1
2,25 przelot na 1 tłumiku środkowym
Sportowy końcowy tłumik firmy Nippon
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: PW0 by MrCk Mapy Paliwo/Zapłon B16A JDM SIR
Wolne obroty 850
Vtec 4800
Odcinka 8000
Shift Light 7700
UKŁAD NAPĘDOWY: Y2
Docisk seria
Wzmacniana tarcza sprzęgłowa
ZAWIESZENIE: Przód: Amortyzatory Koni Sport 8040 / sprężyny H&R
Stabilizator ED6
Regulowane górne wahacze
Tył: Amortyzatory Koni Sport 8040 / sprężyny vogtland
Stabilizator EE9
UKŁAD HAMULCOWY: Pompa 15/16" EG6
Serwo EG6
Płyn Hamulcowy Motul DOT 5.1
Przód: (ED6)
Tarcze wentylowane 242mm / klocki Kashiyama
Tył: (EE9)
Tarcze gładkie 238mm / klocki Kashiyama
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: Sportowa kierownica MOMO
Fotele od CRX USDM
Pasy szelkowe 3 punktowe kierowcy
Waga: 940kg ( na rezerwie )
FELGI/OPONY: BORBET T 15" x 7J ET 36
Uniroyal Rainsport 195/50 R15
Stalówki 15" x 6J ET 49
TOYO Proxes R888 195/50 R15
Profil XR01 185/55 R15
Coolway 195/50 R15
Co zostało zrobione: Swap silnika D15B2 > B16A1
Przerobienie wiązki silnikowej pod B16A1
Dorobienie mocowań silnika pod B16
Wypełnienie poduszek silnika klejem do szyb
Wymiana uszczelniaczy zaworowych
Wymiana KPL rozrządu
Montaż nowego sprzęgła + wzmocniona i szersza tarcza sprzęgła
Montaż wspomagania kierownicy
Wymiana chłodnicy wody na nową
Montaż czerwonej blendy
Montaż pompy hamulcowej 15/16 z serwem od EG6
Swap tylnych hamulców z bębnów na tarcze oraz regeneracja tylnych zacisków
Montaż tylnego stabilizatora EE9
Wymiana foteli na fotele od CRX USDM
Montaż sportowej kierownicy Momo
Montaż 3 punktowych pasów kierowcy
Montaż dolotu od CRX ED9 i sportowej wkładki filtra Pipercross
Montaż lekkiego koła zamachowego 5,5kg ( Seria 7,8kg )
Modyfikacja komputera PW0 ( Mapy B16A JDM SIR )
Układ wydechowy 2,25 cala na jednym środkowym i końcowym firmy Nippon
Reperaturki tylnych nadkoli i pomalowanie auta na czarno.
Nowa kopułka , palec, świece NGK oraz przewody zapłonowe
Wymiana klocków Przód/Tył firmy Kashiyama oraz przetoczenie tarcz
Montaż sportowego zawieszenia Koni Sport oraz sportowych sprężyny
Wymiana cewki aparatu zapłonowego
Wyczyszczenie i wyregulowanie przepustnicy
Osiągnięcia Sezon 2012 Wicemistrzostwo w klasie 2 / RallySprinty w okręgu Lubelskim
6 miejsce w generalce / RallySprinty w okręgu Lubelskim
Plany na sezon 2013: 2x Fotele kubełkowe
Wymiana kasowników VTEC (LMA)
Dalsza nauka jazdy