Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez RysieX » 2014-03-03, 14:18
przez Adamus84 » 2014-03-25, 19:43
przez Anarax » 2014-03-27, 08:59
przez TomekCRX » 2014-03-27, 09:00
przez Adamus84 » 2014-03-27, 09:18
przez MarcinL » 2014-04-01, 14:19
przez eithray » 2014-04-01, 14:25
przez Adamus84 » 2014-04-01, 20:30
przez bar_oo » 2014-04-01, 23:01
przez shark84 » 2014-04-01, 23:17
przez TomekCRX » 2014-04-02, 07:52
przez Adamus84 » 2014-04-02, 09:43
przez lisek » 2014-04-03, 00:23
przez Adamus84 » 2014-04-03, 16:41
przez TomekCRX » 2014-04-03, 16:44
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości