Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez KraWik » 2014-03-20, 15:30
przez gaj3c » 2014-03-20, 20:44
przez Wenega » 2014-03-24, 13:12
przez toomek_124 » 2014-03-24, 13:36
przez Adamus84 » 2014-03-29, 11:28
przez piechurka » 2014-04-02, 22:56
przez Wenega » 2014-04-03, 13:58
przez Cartoon » 2014-04-03, 20:51
przez Hautamaeki » 2014-04-08, 18:25
przez lewy18 » 2014-04-08, 21:04
przez nonVtec » 2014-04-09, 21:48
przez neo62 » 2014-04-09, 22:54
przez matys762 » 2014-07-07, 12:25
przez michalzwkck » 2015-09-19, 20:47
przez cocojumbo11 » 2016-01-30, 01:36
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości