Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez xkamasx » 2014-03-10, 21:44
przez nonVtec » 2015-01-16, 19:08
przez mara111 » 2015-01-16, 19:59
przez golem » 2015-01-17, 08:54
nonVtec napisał(a):Dziala sklep? Zamowilem przeguby 2 dni temu i nic cisza...
przez nonVtec » 2015-01-17, 10:32
przez Matek » 2015-01-18, 13:05
przez atom1 » 2015-01-18, 15:20
przez Matek » 2015-01-18, 18:39
przez B2ur3K » 2015-02-04, 15:30
przez Daniel's » 2015-02-04, 21:35
przez DzIki » 2015-11-22, 00:19
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości