Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez PifPafSratatata » 2015-02-19, 23:34
przez mara111 » 2015-03-14, 19:45
przez ObcyKrk » 2015-03-19, 20:25
przez Berbo » 2015-03-20, 02:58
przez suuus » 2015-03-20, 08:27
przez atom1 » 2015-03-20, 22:09
przez PifPafSratatata » 2015-03-20, 23:25
przez PifPafSratatata » 2015-03-25, 22:40
przez PifPafSratatata » 2015-04-03, 20:57
przez Maniek93 » 2015-04-08, 11:35
przez atom1 » 2015-04-08, 21:21
przez bar_oo » 2015-04-08, 22:13
przez PifPafSratatata » 2015-04-29, 23:00
przez Zylka23oln » 2015-06-22, 19:21
przez PifPafSratatata » 2015-07-12, 21:56
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości