Nie wiem czy w dobrym temacie zadaje to pytanie ale do rzeczy... Zmieniam u siebie kolektor na 4-2-1, wycinam kata i wstawiam środkowy tłumik przelotowy. i tu moje pytanie brzmi czy ten tłumik dawać w to miejsce gdzie seryjny czy w miejsce katalizatora (a serie środkowy wyciąć)? Chce uniknac tego że powstanie rezonans ale tak się zastanawiam przecież były CRXy seryjnie bez kata i tam żadnego rezonansu nie było? W takim razie dlaczego miałby być kiedy ja go wytne? Proszę o rade. Pozdro
Ja od kogoś słyszałem, że najlepiej dac pierwszy tłumik jak najdalej od kolektora, czyli w miejscu seryjnego srodka, że wtedy jest w miare dobre wygłuszenie, ale czy to prawda to nie wiem. Ja mam przelot 55 mm śr zew. zamiast katalizatora "strumieniokat" - mały tłumik z podwójnym przetłoczeniem SERCEM i tłumik przelotowy w miejscu końcowego oraz przelotówke końcówke ala Mugen. Jest umiarkowanie głosno i ładne brzmienie
No ale chyba tak zrobie bo nie stać mnie na jakiś środkowy powiększony tłumik... Najważniejsze żeby nie brzęczał A jak już ogłuchne to może kiedyś zmienie awg na coś lepszego
To znowu ja Mam pytanie odnośnie tych tłumików z przetłoczeniem... Czy to ma jakiś negatywny wpływ na moc? Czy dużo wycisza? I ostatnie pytanie co sądzicie o czymś takim http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-z-p ... 66299.html ? Co będzie lepsze jako środkowy to co podałem czy np środkowy RM Motors?
Mam to u siebie zamiast katalizatora jesli chodzi Ci o wygluszenie to duzo Ci to nie da według mnie lepiej wsadzić środkowy z innego samochodu o zwiekszonej srednicy, bo te srodkowe z allegro uniwersalne pseudo sportowe sa o chuuja rozbic
Dzięki A jak długo już to masz? Chodzi mi o to czy wytrzyma troche czy po sezonie sie przepali? Myśle też nad środkowym RM Motors właśnie z takim przetłoczeniem ale jeśli piszesz że to nic nie daje to chyba nie ma sensu. Wie ktoś czy to przetłoczenie ma jakiś wpływ na moc?