Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Kodzak » 2012-11-22, 00:30
przez marcix36 » 2012-11-22, 18:07
przez Miniol » 2012-12-13, 04:14
przez QowaX » 2012-12-13, 10:52
przez piter87 » 2012-12-15, 21:24
przez QowaX » 2012-12-16, 00:18
QowaX napisał(a):w taka pogode ?? fura zamknieta do wiosny w garazu zeby nie zawisnac gdzies
przez kowalskitk4 » 2013-04-18, 21:45
przez Miniol » 2013-05-03, 23:33
przez QowaX » 2013-05-04, 11:45
przez QowaX » 2017-06-13, 22:15
przez Dewota. » 2017-06-14, 08:16
przez Mareczuczek » 2017-06-14, 08:32
przez FMike » 2017-06-14, 21:09
przez Damian crx » 2017-06-18, 12:02
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości