jeżdżę na gwincie AP skreconym na maxa, i felgach 7,5/15 ET 35 opony 195, 50 r15 . Dziękuję za pomoc myślę, prościej bedzie kupić zwrotnice z ee8, ale z drugiej strony na jesieni 2016r zmieniłem cale piasty z przodu i do tej pory zrobiłem na nich może 2k km.wrobellos napisał(a):na zwrotnicach eg bedziesz mial pozytyw na serjnym zawieszeniu, zeruje sie on dopiero przy -80 obnizeniu, musisz miec zwrotnice ee8 jak nie masz takiej gleby duzej
adasko2609 napisał(a):Więc decyduje się na swap, zwrotnic z Ee8, zaciskow i jarzma z Preludy IV 2.2 Vtec. Tył chcę zostawić serię Ed9. Jak będzie wyglądać sprawa pompą ? gdzieś czytałem, że trzeba kupić z Anglika Preludy. Da się jakoś wyregulować siłę hamowania ? Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Właśnie, chcę założyć klocki takie jak wymieniłeś.Dzemor napisał(a):adasko2609 napisał(a):Więc decyduje się na swap, zwrotnic z Ee8, zaciskow i jarzma z Preludy IV 2.2 Vtec. Tył chcę zostawić serię Ed9. Jak będzie wyglądać sprawa pompą ? gdzieś czytałem, że trzeba kupić z Anglika Preludy. Da się jakoś wyregulować siłę hamowania ? Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wrobellos powinien mieć cały zestaw do swapa takich hamulcy Co prawda ja u siebie mam 282/262 i pompy nie zmieniałem ale to dlatego że klocki mam Ferrodo DS i jest perfekcyjnie ale myślę że jak by były zwykłe klocki to już nie było by tak różowo
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości