Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez ka3n » 2014-07-30, 10:55
przez robraf » 2014-07-30, 15:34
przez ka3n » 2014-07-30, 17:55
robraf napisał(a):a to Ty bylas na zlocie w Legnicy?
przez robraf » 2014-07-30, 19:56
przez Masny » 2016-05-08, 19:03
przez edEE » 2018-03-25, 14:06
przez Domino0194 » 2018-04-06, 10:03
przez KaTamal039 » 2018-04-13, 10:11
przez AgnesW0144 » 2018-04-17, 13:21
przez CamillaKocOn136 » 2018-04-17, 14:37
przez Alice1037 » 2018-04-20, 09:20
przez HalszkaM0047 » 2018-04-20, 12:16
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości