Dziwna sprawa.Podczes jazdy hamuja raczej normalnie ale jak już sie zatrzymie i nacickam na hamulec to on tak powoli wchodzi aż do podłogi ! Dodam że ok 2 tygodnie temu wymieniałem płyn i przy pompowaniu tylnego koła przez nieuwage spuścił sie cały ze zbiorniczka.Po wymianie odpowietrzyłem każde koło chyba z dziesięć razy,ale pedał i tak był miekki.Teraz stwardniał ale pod naciskiem wchodzi do końca.Znowu odpowietrzyłem ale bez skutku.Co to?
Ostatnio edytowano 2006-05-17, 00:47 przez papa82, łącznie edytowano 1 raz
hahaha - masz dokładnie to co ja - prawdopodobnie pompa się kończy ;-( będą koszty a zlot coraz bliżej.
Dzwoniłem do JC - koszt pompy to 260zł,
ale można kupić tzw. zestaw naprawczy - cena to tylko 12 zł , najpierw będę próbował naprawić i jeśli to nic nieda to wtedy nowa pompa
ooooooo jak milo rpzeczytac bo na hondatech nikt nie raczyl napisac co to.
dokaldnie jak u Was... podczas jazdy dziala elegancko a jak powolutku go naciskam to stopniowo glebiej i glebiaj az do podlogi...
nie zapomnijcie prosze napisac jak sie z tym uporaliscie bo nie mam 260zl na gowno ktore padnie po kilku tys km.
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior
napewno nie bo tak nie bylo
ale lipa... dobrze rpzynajmniej ze wiem co to.
Pompa 190E a to co w niej siedzi 15+20+17 czyli jakies 50E reszta to obudowa i zbiorniczek
jakby nie bylo bedzie bardzo milo jezeli zestawik naprawczy wystarczy
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior
reperaturki jak najbardziej wystarcza,
dziwie sie ze jeszcze potraficie jezdzic z taka pompa :/
przetarte macie gumeczki bo ktos pompowal na sucho pompa.
zestaw naprawczy rozwiazuje problem po co kupowac inna pompe bedzie tak samo zuzyta.
osobiscie kupilem 2 i wyszlo na to ze naprawilem swoja stara zestawem za 12 zl.
to bylo jeszcze w crx przepuszczala przy dluzszym trzymaniu na maksa.
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata ---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com
mowie nie kupujcie pomp z demontazu bo to jest lipa spuszczony plyn z pompy i juz pompa bedzie przepuszczala. wymiana gumek tj roboty na 30 min.
przy odkrecaniu pompy szybko trzeba zatkac wezyki zaworkami tym od odpowietrznikow kol.
przy montazu najpierw zalewamy pompe plynem na pelny stan az sie bedzie wylewalo z miejsc na weze stalowe a potem przykrecamy weze. trzeba pare razy nadusic jak bedzie juz pelna pompa.
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata ---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com
no u mnie zaczyna się robić podobnie. Ale co dziwne... było ok, po odpowietrzeniu tylnego zacisku coś zaczęło mi się wydawać że pedał jest jakby z 1 cm głębszy, ale hamowało ok.
Wymieniłem później ten zacisk który odpowietrzałem, odpowietrzyłem go oczywiście, no i hamuje, ale przy dłuższym hamowaniu pedał lekko wpada w dół. Oczywiście w każdej chwili podczas takiego hamowania jak wcisnę pedał głębiej to zawsze mogę zablokować koła, więc hamulec jest skuteczny, ale jak go puszczę i wcisnę to robi się wysoki, za kilka sekund powolutku schodzi w dół i znów... puszczę wcisnę jest wysoki.
Płyn nie ubywa.
Dziwne tylko że zaczęło się to po odpowietrzeniu.
made in jc jezdzilem rok i byklo git pedal trzymal twardo i nie puszczalo nic.
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata ---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com