Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Masny » 2018-01-01, 18:40
przez Masny » 2018-01-02, 22:09
przez Masny » 2018-01-04, 15:04
przez Masny » 2018-01-09, 09:53
przez ptyk05 » 2018-01-09, 12:37
przez Masny » 2018-01-09, 21:43
przez kilolo » 2018-01-09, 23:14
przez Masny » 2018-01-12, 15:44
przez Masny » 2018-01-15, 16:21
przez Masny » 2018-01-24, 16:25
przez Masny » 2018-01-29, 12:57
przez chinczyk » 2018-01-29, 21:34
przez Masny » 2018-01-29, 22:06
przez kilolo » 2018-01-30, 22:10
przez Masny » 2018-01-31, 14:42
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości