Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez sajder » 2005-05-09, 20:19
przez hudy » 2005-05-09, 20:46
przez Szołmen » 2005-05-09, 22:34
przez Bart » 2005-05-09, 23:42
przez sajder » 2005-05-10, 07:45
przez Dedmike » 2005-05-10, 09:00
lechu napisał(a):polkar napisał(a):Jaka ładna 1gen. A solniczek nie było?nie, tylko crx-y i civici, auto Dedmike'a, ale zadnego del sola
polkar napisał(a):Jaka ładna 1gen. A solniczek nie było?
przez s1sony » 2005-05-10, 22:19
przez G@JOR » 2005-05-10, 22:27
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości