Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez GRABOSIU » 2014-05-22, 18:36
przez Adamus84 » 2014-05-22, 21:46
przez Wenega » 2014-05-23, 12:01
przez Oliwa » 2014-05-23, 12:30
przez -venom- » 2014-05-23, 15:05
przez Wenega » 2014-05-23, 16:35
przez sebas » 2014-05-23, 19:02
przez turtel » 2014-05-23, 21:11
przez polkar » 2014-05-23, 21:18
sebas napisał(a):Na MegaSpot jednak nie pojadę
przez sebas » 2014-05-23, 22:16
przez Dymek » 2014-05-24, 08:50
sebas napisał(a):polkar, ślub znajomej jest w tym samym terminie a moja Basia ma jej świadkować... życie
przez sebas » 2014-05-24, 10:27
przez Kubut » 2014-05-24, 13:05
przez mateuszvtec » 2014-06-20, 22:55
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości