Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez arszenik » 2005-09-06, 13:48
przez Maly » 2005-09-06, 13:59
przez rudzinski » 2005-09-06, 14:04
przez arszenik » 2005-09-06, 14:08
przez Roman » 2005-09-07, 08:12
przez arszenik » 2005-09-07, 08:36
przez rudzinski » 2005-09-07, 09:00
przez Gość » 2005-09-07, 11:23
przez Gość » 2005-09-07, 11:24
przez arszenik » 2005-09-07, 11:27
przez Parówa » 2005-09-10, 12:36
przez rudzinski » 2005-09-11, 21:28
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości