Siemanko, chcę pomalować czarnym plasti dipem dach i maskę z laminatu w moim rexie.
Miał ktoś z tym styczność?
Jak jest wydajne, jak kryje, jaka jest odporność na uszkodzenia mechaniczne?
Szyber mam oklejony stickerem 3m ala carbon, resztę chcę na czarno.
No i czy nie bedzie pękać na laminatowej masce podczas otwierania?
Dzięki za odpo, pzdr.
doswiadczenie mam takie ze bialy slabo kryje czarna farbe i jedna puszka to za malo na 4 stalowki 14"
polozylem 2-3 warstwy wiec gdyby chcial ktos cokolwiek na bialo robic to uwzglednijcie wieksza ilosc puszek pozatym to jest guma i paznokciem z felgi zejsc nie chce. wczesniej oczywiscie wymyte, przetarte papierem sciernym i odtluszczone.
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior
guma jest kozacka ! i radzę kłaść 4-5 warstw około 2l na komplet felg
4,5l na całego rexa mam trochę tego ale sprzedawać będę tylko z usługą malowania narazie
4,5L na całego rexa i to wyjdzie ok 4-5 warstw ? Jestem raczej zdecydowany pomalowac tym mojego reksa ale najpierw musze porobic zaprawki i go przygotowac i takie pyanko np po oszlifowaniu jakiegos miejsca pordzewiałego walnac podkładem przeciw korozyjnym i pozniej plasti dip i bedzie dobrze ?. Czy zwykłym pistoletem lakierniczym da rade tym pomalować ? Jaką dyszą? I czy łatwiej sie tym maluje niż normalnym lakierem ? w jakim odstępie czasu nakładać warstwy ?To tak kilka pytań
4,5 litra staczy
1. usuń rdze aż do gołego metalu
2. przemyj te miejsce zmywaczem silikonowym
3.cynk w sprayu, zaklej tasmą do okoła miejsca szlifowania
4. teraz szpachla/szpachlówka w sprayu i potem przecieranie
5 znowu przemyj zmywaczem
6. polakieruj lakierem
7. polerka
8 teraz plasti dip!
Zwykła to znaczy jaki?
Dysza powinna mieć conajmniej średnice 1.4 i powinna natryskiwać z 2/3 punktów
łatwiej sie maluje, wystarczy miec dobrte ruchy
warstwy co 10 min, czyli jak pomalujesz jedna strone przejdź na drugą i potem spowrotem
PS! U nas efekt był fatalny!! :/
Uważaj co kupujesz!
Przestrzegam przed środkiem o nazwie Rubber Dip! To wcale nie jest plasti dip!! i nie malować wąską pojedyńcza dyszą!
I plasti dip oczywiście rozcieńczamy środkiem przeznaczonym do tego produktu. Jakie proporcje? nie moge powiedzieć, my mieliśmy Rubber dip :/
Ostatnio edytowano 2012-12-10, 23:59 przez B2ur3K, łącznie edytowano 1 raz
Wie ktoś może jaka jest trwałość tego ? zeby sie nie okazało że po roku juz bedzie lipa straszna. bo materiał to tez troche kosztuje. To się rozcieńcza ? czy aby napewno ? najtańsze znalazlem na allegro wiele kolorow za 155zł za litr to wychodzi ok 700zł za sam plasti dip. Dlaczego u was był fatalny efekt ? może dlatego ze mieliscie ruber dip i rozcieńczaliście ?
rozcieńcza się ponieważ to jest jak kisiel!
Na trwałość większą niż rok pewnie bym nie liczył, i trochę lepiej radze poszukać! bo za 700 zł to pomaluje ci prawie dwa crx!
nie ma za co
za 700zł to samemu się polakieruje całe auto nowym lakierem który będzie na kolejne 20 lat a plasti dip zejdzie z elementu po każdym zarysowaniu i trzeba od nowa... po roku do wymiany... fajne to jest jak się ma lakier w idealnym stanie a chce się na krótki okres czasu zmienić kolor
B2ur3K napisał(a):za 700 zł to pomaluje ci prawie dwa crx!
A autobus za 300
Chdzi o to że na crx starczy jeden galon który kosztuje bodajże 360 zł, wiec za 700 mamy prawie dwa crxy!
I sebas dobrze mówi, to sie sprawdza jak chce się zaskoczyć nowym "image" w nadchodzącym sezonie i tyle!
Co do trwałości się nie wypowiem, ale nasz "dywan" którym jest teraz pokryty civic prędko nie zejdzie