Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Grzesiek » 2008-04-17, 15:59
przez andreww21 » 2008-04-18, 18:29
przez Grzesiek » 2008-04-19, 17:08
przez Virus12 » 2008-05-06, 15:40
przez karolED9 » 2008-05-06, 15:44
Virus12 napisał(a):Ktoś chętny na spot dziś na ursynowie?Parking przy realu o 21wszej forum/viewtopic.php?t=13090&start=195
przez sweety » 2008-07-16, 20:58
przez Virus12 » 2008-07-20, 12:57
przez dymek1988 » 2008-11-27, 01:29
przez Virus12 » 2008-11-28, 21:29
przez sweety » 2008-11-29, 02:16
przez Virus12 » 2008-11-29, 02:53
przez dewota » 2009-08-17, 22:27
przez Virus12 » 2009-08-17, 23:26
przez dymek1988 » 2009-08-17, 23:56
przez Virus12 » 2009-08-18, 01:01
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości