Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Swistak » 2011-12-16, 19:26
przez -venom- » 2011-12-18, 01:20
przez Adix » 2011-12-19, 17:19
przez Swistak » 2011-12-19, 17:33
przez wrobellos » 2011-12-20, 00:18
przez Adix » 2011-12-20, 23:56
przez yWojda » 2011-12-21, 21:07
przez wrobel_junior » 2011-12-21, 21:12
przez -venom- » 2011-12-23, 00:35
przez wrobel_junior » 2011-12-23, 19:49
przez Ryba88 » 2011-12-24, 12:43
przez wrobellos » 2012-01-05, 17:24
przez yWojda » 2012-01-05, 18:30
przez -venom- » 2012-02-15, 20:18
przez Adix » 2012-03-13, 20:05
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości