Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez RychuRych » 2011-04-29, 09:08
przez nostro » 2011-05-04, 08:35
przez wrobel_junior » 2011-05-04, 12:12
przez -venom- » 2011-05-04, 16:39
przez RychuRych » 2011-05-04, 17:12
przez wrobel_junior » 2011-06-09, 09:59
przez -venom- » 2011-07-21, 15:30
przez wrobellos » 2011-07-28, 15:03
przez Swistak » 2011-07-28, 16:15
przez ppiotrek » 2011-07-28, 22:32
przez -venom- » 2011-11-22, 17:21
przez yWojda » 2011-11-22, 18:24
przez wrobel_junior » 2011-11-22, 19:19
przez ppiotrek » 2011-11-22, 20:37
przez yWojda » 2011-11-22, 21:36
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości