Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Marcin89 » 2012-05-05, 12:34
przez majson » 2012-11-25, 13:12
przez Żuczek » 2012-11-25, 16:15
przez tsj » 2013-01-13, 22:32
przez kodzin » 2013-01-14, 00:15
przez -venom- » 2013-01-14, 20:00
przez grzesiek84 » 2013-01-14, 20:15
przez Douglas » 2013-01-22, 12:24
przez kamil kamieńsk » 2013-01-22, 16:55
przez dobrakanapkaxx90 » 2013-05-23, 23:22
przez Daniel's » 2013-05-24, 16:17
przez yWojda » 2013-07-08, 16:53
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości