Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Damian84 » 2009-04-09, 11:02
przez Robert » 2009-04-09, 11:52
przez furiousman » 2009-04-09, 13:01
przez Kaczmar » 2009-04-11, 11:08
przez wrobellos » 2009-04-11, 11:12
przez Marco » 2009-04-11, 12:48
przez Robert » 2009-04-11, 15:22
przez Damian84 » 2009-04-11, 15:23
przez wrobellos » 2009-04-11, 19:36
przez Damian84 » 2009-04-14, 08:08
przez wrobellos » 2009-04-29, 17:05
przez -venom- » 2009-05-01, 00:48
przez wrobellos » 2009-05-01, 10:29
przez Damian84 » 2009-05-01, 11:01
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości