Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez RychuRych » 2012-11-28, 12:28
przez pusty24 » 2012-11-28, 17:46
przez RychuRych » 2012-11-28, 18:18
pusty24 napisał(a):szkoda ze daleko z lodzi
przez pusty24 » 2012-11-28, 18:31
przez RychuRych » 2012-11-28, 18:42
przez pusty24 » 2012-11-28, 18:48
przez RychuRych » 2012-11-28, 19:11
przez Tasiem » 2012-11-29, 17:28
przez tsj » 2012-11-29, 18:01
przez RychuRych » 2012-11-29, 18:28
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości