Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez MarTfYdOg » 2013-12-24, 15:05
przez wrobellos » 2013-12-24, 15:42
przez krzysiek127 » 2014-01-29, 20:39
przez wilku-ruda » 2014-01-30, 14:34
przez tsj » 2014-01-31, 10:08
wrobellos napisał(a):auto piotrka (mugen) z servisu vtec na strykowskiejm jak dobrze pamietam jakis czas temu wzial to auto na zamiane za swoje stare z b20vtec
przez wrobellos » 2014-01-31, 13:28
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości