Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Sleepy » 2012-03-03, 23:25
przez toomek_124 » 2012-03-04, 17:46
przez Robs » 2012-03-04, 22:14
przez czingis » 2012-03-04, 22:50
przez Robs » 2012-03-05, 16:00
przez spurek » 2012-03-08, 21:35
przez Robs » 2012-03-09, 16:59
przez ziombel » 2012-05-24, 19:53
przez mały91 » 2012-05-24, 19:59
przez PifPafSratatata » 2012-05-24, 21:57
przez ziombel » 2012-05-24, 23:47
mały91 napisał(a):Jak Mnie przewieziesz to wpadnę
przez Robs » 2012-05-25, 14:51
przez spurek » 2012-05-25, 19:20
przez ziombel » 2012-05-26, 11:31
przez spurek » 2012-05-26, 12:49
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości