KJS - w co najpierw zainwestować?
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 37   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2007-06-18, 12:28

Płyta już jest ;)
:O

Avatar użytkownika
keiroLL
Forumowicz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 2008-12-19, 19:35
Lokalizacja: Koszalin

przez keiroLL » 2011-12-01, 23:24

Witam nie chcę tworzyc nowego tematu poniewaz to prawie podobna tematyka.
Czy warto zainwestowac w te pasy ??
http://allegro.pl/pasy-szerokie-3-calow ... 43991.html
Ktos je ma jakies pozytywne lub negatywne odczucia, czy sie nie rozplątują i.t.p

Avatar użytkownika
foxbox
Forumowicz
 
Posty: 1102
Dołączył(a): 2008-11-16, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

przez foxbox » 2011-12-02, 01:39

ja w takich przejezdzilem sezon na miejscu pilota, nie luzowaly sie, klamra dobrze dziala, vo wiecej mozna powiedziec o pasach. Dzwona puki co nie mialem w nich.

Avatar użytkownika
luxu$
Forumowicz
 
Posty: 579
Dołączył(a): 2008-09-17, 23:30
Lokalizacja: Gdańsk

przez luxu$ » 2011-12-02, 16:59

Spokojnie można brać :) ja jeżdżę w podobnych i jest spoko :)
Mój del Sol na części! --=> http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=60462 <=--

Avatar użytkownika
keiroLL
Forumowicz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 2008-12-19, 19:35
Lokalizacja: Koszalin

przez keiroLL » 2011-12-03, 22:31

Dzięki bardzo za odpowiedzi .

Ktoś moze sie orientuje po ile chodzi komplet sprezyn H&R ??
Albo ktoś moze testował takie sprezyny ?? : http://allegro.pl/apex-sprezyny-obnizaj ... 98106.html

Damianster
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 2011-07-03, 22:01

przez Damianster » 2012-01-14, 16:38

Planowałem stratować CRX DelSol i rozmawiałem z doradcą technicznym teamu citroena .
Mówił że na samym początku żeby założyć do auta porządne pasy bezpieczeństwa i kubełek . Pomyśl nad takimi rzeczami jak rękawiczki rajdowe i buty to pomaga w jeździe wyczuciu auta tak samo jak kubełek i pasy.Potem po kilku imprezach założyć porządne amory typu bilstain b6 lub coś lepszego z seryjną sprężyną (obniżenie raczej w tego typu imprezach jest nie pożądane często nie równe tereny).Później jak koledzy doradzają stalowe felgi z porządna oponą jak budżet pozwala (ewentualnie używki tryb oszczędnościowy). Seryjne hamulce wystarczają pod warunkiem że są w 100% sprawne . Proponuje wizytę na stacji diagnostycznej sprawdzenie siły hamowania i jaki jest jej rozkład . Ewentualnej regeneracji zacisków gumek i wymiany tłoczków . W przypadku problemu z hamulcem ręcznym proponuje całkowitą regenerację zacisków tył rozebranie do zera i złożenie z nowymi uszczelami tłoczkami na skarze do tłoczków.Oraz bardzo dokładne odpowietrzenie co nie jest proste po całkowitym rozebraniu zacisków.Jeśli miałbyś z tym kłopoty puść PW bo juz to przerabiałem . Tarcze wystarczą zwykłe gładki klocki raczej też choć będziesz je przypalał ( mam TRW i się palą) . Ale to wystarcza . Powodzonka

Avatar użytkownika
czingis
Moderator
 
Posty: 820
Dołączył(a): 2006-03-13, 02:01
Lokalizacja: Sheemanghoo

przez czingis » 2012-01-14, 16:54

Tak,
czyli zrobiłeś podsumowanie tematu przez pana z Citroena?

  Poprzednia strona
Posty: 37   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Teraz jest 2024-04-27, 20:29