Witam nie chcę tworzyc nowego tematu poniewaz to prawie podobna tematyka.
Czy warto zainwestowac w te pasy ??
http://allegro.pl/pasy-szerokie-3-calow ... 43991.html Ktos je ma jakies pozytywne lub negatywne odczucia, czy sie nie rozplątują i.t.p
ja w takich przejezdzilem sezon na miejscu pilota, nie luzowaly sie, klamra dobrze dziala, vo wiecej mozna powiedziec o pasach. Dzwona puki co nie mialem w nich.
Planowałem stratować CRX DelSol i rozmawiałem z doradcą technicznym teamu citroena .
Mówił że na samym początku żeby założyć do auta porządne pasy bezpieczeństwa i kubełek . Pomyśl nad takimi rzeczami jak rękawiczki rajdowe i buty to pomaga w jeździe wyczuciu auta tak samo jak kubełek i pasy.Potem po kilku imprezach założyć porządne amory typu bilstain b6 lub coś lepszego z seryjną sprężyną (obniżenie raczej w tego typu imprezach jest nie pożądane często nie równe tereny).Później jak koledzy doradzają stalowe felgi z porządna oponą jak budżet pozwala (ewentualnie używki tryb oszczędnościowy). Seryjne hamulce wystarczają pod warunkiem że są w 100% sprawne . Proponuje wizytę na stacji diagnostycznej sprawdzenie siły hamowania i jaki jest jej rozkład . Ewentualnej regeneracji zacisków gumek i wymiany tłoczków . W przypadku problemu z hamulcem ręcznym proponuje całkowitą regenerację zacisków tył rozebranie do zera i złożenie z nowymi uszczelami tłoczkami na skarze do tłoczków.Oraz bardzo dokładne odpowietrzenie co nie jest proste po całkowitym rozebraniu zacisków.Jeśli miałbyś z tym kłopoty puść PW bo juz to przerabiałem . Tarcze wystarczą zwykłe gładki klocki raczej też choć będziesz je przypalał ( mam TRW i się palą) . Ale to wystarcza . Powodzonka