Jak zlikwidować nadsterowność ?
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 95   •   Strona 7 z 7   •   1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Avatar użytkownika
kooloo
Forumowicz
 
Posty: 192
Dołączył(a): 2007-12-05, 13:53
Lokalizacja: Poznań
Samochód: ED9 race

przez kooloo » 2011-01-23, 15:53

Ja mam zastosowane "druciarstwo" które spisuje sie bardzo dobrze, nadsterowność została maksymalnie zminimalizowana obniżeniem tyłu.

Obcięta sprężyna (H&R -35 mm niebieska) o dwa zwoje
Amortyzatory dałem do skrócenia tak, żeby spieły obcięte sprężyny
Tył teraz stoi o jakies 2-3 cm niżej od przodu

http://agniess.kujawa.org.pl/galerie/7_ ... _4479.html

Avatar użytkownika
piotrwicha
Forumowicz
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 2005-12-24, 11:10
Lokalizacja: PULAWY

przez piotrwicha » 2011-01-23, 17:19

kooloo napisał(a):Amortyzatory dałem do skrócenia tak, żeby spieły obcięte sprężyny

jakie amortyzatory skracałeś i w jaki sposób?

Avatar użytkownika
kooloo
Forumowicz
 
Posty: 192
Dołączył(a): 2007-12-05, 13:53
Lokalizacja: Poznań
Samochód: ED9 race

przez kooloo » 2011-01-23, 18:00

piotrwicha napisał(a):
kooloo napisał(a):Amortyzatory dałem do skrócenia tak, żeby spieły obcięte sprężyny

jakie amortyzatory skracałeś i w jaki sposób?


Opisywałem to już na poprzedniej stronie, poczytaj troche jak Cie temat interesuje.
Ale od postu z poprzedniej strony zmieniło się tyle że obciąłem drugi zwój sprężyny i obniżyłem i kolejne 2 cm :)
Utwardzałem i skracałem skok tłoka w fabrycznych amortyzatorach.

Skracanie i obcinanie poprawia prowadzenie na rownym, tak jak ARV pisze.
Na nierównej nawierzchni tył jest bardziej nerwowy, podskakuje.
Nie ma idealnego zawieszenia an każdą nawierzchnie :)
Ja skupiam się na Super Oesach poznańskich które są rozgrywane na Torze Poznań i na Young Timer Party, czyli jazda po pełnej nitce toru.

bigo
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2010-07-10, 13:06

przez bigo » 2011-02-18, 23:57

koolo a moglbys mi powiedziec w ktorym konkretnie momencie lapiesz nadsterownosc ?? bo sciecie sprezyn moze byc duzym bledem ;/

Czarna Bestia WWA
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2011-05-14, 23:53
Lokalizacja: Warszawa

przez Czarna Bestia WWA » 2011-05-20, 00:32

negatyw zrobic i zlikwidujesz nadsterownosc jak bardzo bedziesz chcial...
ewentualnie na tyl szersze lacze z dystansami... testowalem negatyw na 205 rally i nawet jak go lamalem na rekawie to szybko stawal do kierunku jazdy (a peugeot 205 jeszcze bardziej nadsterowny niz crx)

aaa zapomnial bym nie wiem jakie predkosci rozwijasz na zakretach ale moze po prostu przyda Ci sie dobry docisk z tylu ,chodzi o spoiler .pzdr
Predkosc nie zabija tylko nagle zatrzymanie...

  Poprzednia strona
Posty: 95   •   Strona 7 z 7   •   1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Teraz jest 2024-04-27, 17:25